Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Δάκρυα αγάπης...

Πρώτο περιστατικό:

Πριν λίγες μέρες, ενώ τελειώσαμε το μπάνιο, την τύλιξα με την πετσέτα της και την πήρα αγκαλιά, για να τη βγάλω από τη μπανιέρα. Τότε λοιπόν ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

-Μαμά, σήκωσέ με ψηλά και πες "πουλάω ένα αρνάκι ποιος το αγοράζει;"
-Δε μπορώ να το κάνω αυτό, γιατί εγώ δε θέλω να σε πουλήσω.
-Αφού αν με πουλήσεις, θα πάρεις λεφτά και θα γίνεις πλούσια.
-`Οσα λεφτά και αν έχω, αν δεν έχω εσένα και την αδελφούλα σου, θα είμαι ο πιο φτωχός άνθρωπος στον κόσμο, χωρίς την οικογένειά μου.

Χθες το βράδυ λοιπόν πήγε στη μαμά μου να μείνει και επειδή εγώ δεν ήθελα να φύγει, με πήρε τηλέφωνο αργότερα για να μου πει καληνύχτα και της έκανα τη θυμωμένη. Της έλεγα ποιο παιδάκι μου είσαι εσύ, εμένα το παιδάκι μου είναι στο σπίτι και τότε μου λέει το εξής, που με άφησε άφωνη: "Εγώ έχω εσένα, το μπαμπά και την αδελφή μου και είμαι πλούσια, δεν είμαι φτωχή".

Δεύτερο περιστατικό:

Αύριο έχουμε τη γιορτή του σχολείου, εδώ και καιρό λοιπόν σιγοτραγουδά στο σπίτι τα τραγουδάκια που μαθαίνουν από τις δασκάλες τους. `Ενα από αυτά, μου αρέσει ιδιαίτερα, το θεωρώ πολύ συγκινητικό και η Ιουλία μου, ξέρει ότι μου αρέσει. Μία μέρα της ζήτησα να μου το τραγουδήσει και όταν τελείωσε μου είπε: "Επειδή σου αρέσει τόσο πολύ, θα το τραγουδήσω μόνο για σένα στη γιορτή μας". 
Τί να πεις σ'ένα τόσο αξιαγάπητο παιδάκι...συνέχεια βουρκώνω.


ΓΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ(μέρος του τραγουδιού)

Γίνε μαζί μου παιδί κι ό,τι σου λείπει
εγώ θα τρέξω παντού, για να το βρω.
Είναι η καρδιά μου ανοιχτή και σου ανήκει.
Αν θες ν' αλλάξουμε απόψε ζωή
Γίνε μαζί μου παιδί...

2 σχόλια:

  1. Τι ωραίο τραγουδάκι!!! Και τι γλυκό παιδάκι!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Είναι πραγματικά πολύ γλυκιά ... να δεις και η δική σου όταν μεγαλώσει τέτοια θα λέει, γιατί τα παιδιά, όταν παίρνουν αγάπη το καταλαβαίνουν και το ανταποδίδουν.

      Διαγραφή