Κυριακή 27 Μαΐου 2012

`Οταν αρρωσταίνεις


"Αγαπημένο μου κοριτσάκι, αν είναι να αρρωσταίνει κάποια από τις δύο, τότε σίγουρα αυτή πρέπει να είμαι εγώ: α) δεν ξυπνάω μέσα στη νύχτα με γοερό και ασταμάτητο κλάμα, β) είμαι σίγουρη για το πού πονάω και γ) δε χαλάω τον κόσμο όταν ακούσω ότι θα έρθει ο γιατρός για να με εξετάσει."
Αυτά απευθύνονται στη μεγάλη μου κόρη, που από την Παρασκευή το βράδυ έχει πυρετό (ευτυχώς όχι πόλυ) και πονάει το αυτάκι της. Η διάγνωση ήταν φυσικά ωτίτιδα. Το καλό είναι ότι την περνάει μάλλον ελαφρά, αλλά για δέκα μέρες θα πρέπει κάθε φορά που είναι η ώρα να πάρει την αντιβίωσή της, κάτι να βρίσκω να της τάζω. `Ηδη τα επιχειρήματα τύπου "θα σου δώσω μετά μπισκοτάκι γεμιστό" ή "θα σε αφήσω να δεις dvd περισσότερη ώρα", έχουν αρχίσει να χάνουν την αίγλη τους. `Αντε να δούμε που μπορεί να φτάσει η φαντασία μας.
Η αλήθεια είναι ότι μας έχεις κακομάθει, γιατί σπάνια αρρωσταίνεις και τώρα μου κακοφαίνεται που δεν είσαι το ίδιο ζωηρή και μαμουνάκι όπως συνήθως. 

1 σχόλιο:

  1. Kαλησπέρα και συγχαρητήρια για το καταπληκτικό σας blog! Aν θέλετε να ενημερώνεστε για τις δράσεις μας, μπορείτε να μας στείλετε το mail σας στο imaginaryrooms@gmail.com . Θα χαρούμε να μας πείτε και οποιοδήποτε σχόλιο για τη δουλειά μας(www.imaginaryrooms.com)!

    φιλικά,
    Imaginary Rooms

    ΑπάντησηΔιαγραφή