Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

`Εγινε έξι μηνών!!!

Σήμερα το μικρό μου κοριτσάκι έχει γενέθλια, συμπλήρωσε μισό χρόνο ζωής. `Εχει γίνει πια ολόκληρο παιδάκι, φούσκωσαν τα μπουτάκια μας και τα μαγουλάκια μας και τώρα πια δε φοράμε μόνο φορμάκια, βάζουμε και τα φουστανάκια μας και τις φόρμες μας με παπουτσάκια αθλητικά και όπου πηγαίνουμε όλοι της μιλούν και χαζεύουν με τα ματάκια της.
Εκείνη είναι πολύ χαρούμενη όταν πάει βόλτα, γελάει σε όλο τον κόσμο κυριολεκτικά, αλλά η μεγάλη της αδυναμία είναι η αδερφή της. `Οταν είναι στο οπτικό της πεδίο κάνει τα πάντα για να μην τη χάσει από τα μάτια της, προσπαθεί να σηκωθεί, και βγάζει τις δικές της φωνούλες για να την καλέσει κοντά της. Η μεγάλη πάλι όταν βλέπει αυτή τη συμπεριφορά φουσκώνει σαν παγόνι και λέει:"Εμένα θέλει η μπέμπα!"
Το μωρό μας αρχίζει και μεγαλώνει και αυτό το αποδεικνύουν και τα δύο δοντάκια που έσκασαν μαζί. Χθες στη μηνιαία επίσκεψη στην παιδίατρο για το εμβόλιο μας είπε ότι η μικρή έβγαλε τα πρώτα δύο κάτω δόντια. Αρχικά σάστισα. Το παιδί μου βγάζει δόντια κι εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι; Νόμιζα ότι θα τα έβγαζε πιο αργά, όπως η μεγάλη μας κόρη, αλλά το λουκουμάκι είχε άλλα σχέδια. 
Τώρα κοιμάται στο καροτσάκι της,αφού επιστρέψαμε από τη βόλτα μας στις κούνιες της περιοχής μας. Κοιμάται και είναι τόσο ήρεμη κι εγώ σκέφτομαι ότι πέρυσι τέτοιον καιρό περίμενα τα αποτελέσματα των ειδικών εξετάσεων για να δω αν το μωρό μου είναι καλά και μαζί με τα καλά νέα, έμαθα ότι περιμένω κοριτσάκι. Μου το χρωστούσε μάλλον ο Θεός.

2 σχόλια:

  1. Νατάσσα, δεν ήξερα καν ότι ξαναέγινες μανούλα! Να σου ζήσει η μπουμπού, χαρούμενη και καλότυχη να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ κι εγώ και η μπουμπού για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή