Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Η πρώτη μέρα στο μεγάλο σχολείο!!

`Εχω πολύ καιρό να γράψω και με στενοχωρεί αυτό, γιατί το blog το έφτιαξα για να μπορούν οι κόρες μου, μετά από χρόνια να έχουν αναμνήσεις από την παιδική τους ηλικία. Επειδή λοιπόν ξεκινά ένα πολύ σπουδαίο κεφάλαιο στη ζωή της μεγάλης μου κόρης, θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατό πιο τακτική και να τηρήσω την υπόσχεσή μου.
`Εφτασε λοιπόν η πρώτη μέρα του " μεγάλου σχολείου " που λέει και η μικρούλα μας και υπήρχε μεγάλη χαρά από το πρωί σήμερα. `Ηδη από το προηγούμενο βράδυ είχε αποφασίσει τί θα φορέσει και το πρωί σηκώθηκε αμέσως με το που της μίλησα. Σε όλη τη διαδρομή φλυαρούσε χαρούμενα και είχε μεγάλη ανυπομονησία να δει το σχολείο της από κοντά.
Η αλλαγή φέτος πολύ μεγάλη. Πάει σε ένα νέο σχολείο, μεγαλύτερο (στα δικά της μάτια αχανές) και δε γνωρίζει κανέναν (οι φίλες της είναι σε άλλο σχολείο) και όλο αυτό περίμενα ότι δε θα το διαχειριζόταν τόσο καλά, δεδομένου ότι είναι ένα παιδί χαμηλών τόνων και όχι ιδιαίτερα κοινωνικό. Ωστόσο, με διέψευσε ευχάριστα γιατί πάνω απ' όλα είναι στο χαρακτήρα της να προσαρμόζεται στις καταστάσεις εύκολα, έστω κι αν μέσα της νιώθει διαφορετικά.
Αύριο θα πάρουμε την τσάντα μας μαζί, θα τη γεμίσουμε βιβλία και θα μπούμε σε αυτό τον όμορφο κόσμο των μαθητικών χρόνων, που εύχομαι να είναι δημιουργικός και να έχει τέτοιους εκπαιδευτικούς σε όλη τη μαθητική της πορεία, που να μην της προσφέρουν μόνο στείρα γνώση, αλλά να την εμπνεύσουν με το έργο και την προσωπικότητά τους.
Από αύριο λοιπόν η πρώτη μέρα στο μεγάλο σχολείο !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου